Åh...

Shulululu alla läsare ;)
Idag är det alltså lördag, den näst bästa dagen på heeela veckan, eftersom jag tycker om fredagar mest hihi.
Igår var det skola, sjukt kul. Jonas & Joakim hade typ hittat en groda som kunde hoppa, asso en leksak typ xD Så i bamba fick ja testa den, å ja sköt rakt i jockes filmjölk (a) HAHA fan va alla skrattade! Efter skolan var jag med Johanna, Cassandra, Hanna & Amelia hemma hos Cazzi! Vi hade det grymt! Först typ körde vi poker, å den som förlora skulle va själv å möta alla andra i vattenkrig höhö askul! Sen typ gjorde vi ett hemligt språk som inte gick så bra, HAHA & massor! Sen körde vi flaggan en stund m.m ! Tack för dagen, den var grym! :) Och Sen på kvällen hade ja det väldigt mys i min ensamhet & kollade på film, med chips choklad & en 2 litare cola! ÄLSKA!
Nu ska jag duscha, fixa mig & sen åker jag å mamma till min syster :') Så ha det bra alla underbarisar, puss (L)
(Åh, fan va ja älskar honom.. blir alldeles varm när ja ser han, när jag pratar med han önskar ja, att ja kunde stanna tiden.. han är underbar . )

Slänger in en suddig bild från när jag & sanna skulle till rix fm festivalen, håll till godo. :D

Kommentarer
Postat av: sanna

super fin<3

2010-08-21 @ 23:50:41
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0