Åter igen mina tjejer! ;D

Hejhej & förlåt för att ja är så dålig på uppdatering.
Hinner inte med allt, med skolan å skit .
Men idag var det helt ok, började med musik (: Värsta bästa stämningen asso, killar brukar inte vara sånna som sjunger på musiken, men idag var det riktigt j*vla bra! :D
Rast å grejer, körde fotboll. Slutade 20 i 3 och efter skolan var jag med Cassandra, Hanna, Johanna och Amelia, men hon var baramed en stund. Vi gjorde massa saker, skratta, spela wii mario, plocka vinbär (a) och typ cykla, men min cykel blev helt fuckad. Så nu sitter jag här & klockan är 10 över 5 :) Är proppmät, åt massa hos hanna haha, & mamma har gjort mat.. Får la ta det sen, om ja orkar ;) Efter detta inlägg ska ja duscha, sen får vi se.
Ha det bra, puss / fny .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0