Comments please ?

TJOOOOOO BRUUUUSHOR & GUMMOR! :D
Skolan idag, riktigt segt! Men rasterna är förfan bästa, fotboll mä dom bästa! Vi körde Värdis då, så skulle jag dribbla bort min kompis.. Så snubblar jag på bollen & landar på rumpan, & alla killar börja gapskratta(a) asso shiiiiiet vad ont det gör ;/ Förut kunde jag inte ens resa mig upp för att det gjorde så ont. Men nu är det lite bättre iaf (a..
Orkade inte ens göra något med mina tjejer förut för att det gjorde så ont, så har ba slappat hela dagen nu .
Aja snart ska jag ta en glass & kolla fångarna på fortet, föräldrar vs. barn! Mohahha va kul :) Självklart vill jag ju att barnen ska vinna, men vi får se hur det går. Ska lämna över datan till min bror nu, men vi hörs imon tror jag väl..
Sovmorgon & grejer, hihi. &&& VART ÄR KOMMENTARERNA ? HAR DOM GÅTT Å GÖMT SIG ELLER? KOMMENTERA NU!
Lov3 u guys, see you'll soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0