EMELIE (L) FANNI = GREASE!

hej bloggen .
förlåt för att det inte blir så mycket uppdatering, men jag hinner verkligen inte.
me and emelie drooogar grease 24/7 HAHA! men aa, vi har saker att göra heela tiden haha. vi går ut på dagen & är typ ute hela natten så det finns inte tid kvar haha :) igår träffa vi hampus & niklas, riktigt kul! vi typ gick klockan 23.00 till OKQ8 elle vafan det heter, för niklas skulle köpa kakor haha (?) sen stanna vi på ett dagis & typ körde pantgöme HAHA :D & det var kolsvart så man såg ingenting. & Idag har ja & emelie kollat lite på torget, men hitta typ inget. sen ska vi va med hampus å niklas igen ;) och så ska vi till torget imon också. så inget mer inlägg idag, å nog inget imon heller. gud va elak ja känner mig, men det är ju ändå inga som läser verkar det som? för isåfall får ni f*n ta & kommentera! :) ha det bra, ciao! slänger in en bild på mig också

Kommentarer
Postat av: Cchra ;]

Söt blogg du har, vart kommer jeansen ifrån?

Asså jag menar var har du köpt dem de är jättesnygga, vill också ah sånna? vet du var ?



Kram <3

2010-08-06 @ 21:40:06
URL: http://cchradilshad.blogg.se/
Postat av: sanna

Ja läser :D

2010-08-06 @ 23:45:43
Postat av: ensomläserdinblogg

jag läser. Men jag undrar en sak, Vart har du gjort din header?

2010-08-07 @ 18:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0