Fan ta mig..

Hej hopp gummisnopp, elle nåt? :D
Skolan idag ya0, var faktist underbart bra! Typ jobba inte så mycket, såg på nån film om historia som va typ 1 timma haha. Rasten var bäst, körde fotboll med killarna dårå. Lagvärdis, jag hanna amelia å cassandra var i ett lag.. Och jag typ va asbra för kom förbi 5 personer (a) ofta inte grymt? ;) Men sen var det final mellan oss och Adam edwin & nån mer random typ :S Vi vann tyvärr inte, men vi är bäst ändå (h) Och det hände nåt på rasten också..
Jag har typ börja gilla en annan nu.. :O Shit trodde inte det kunde hända, men nu gjorde det d. Assoo .. :(
Det är bra på ett sätt, för det är många som säger att han gillar mig också, men vi får se hur det blir med den saken. Hans skratt är underbart, hela han. Fanny har gått å blivit kär .?! Omg. Det är här så konstigt det kan bli. Skriver mer sen, ja måste fan tänka.. Den här känslan är bra, riktigt bra.
Ska göra läxan också, skriver mer sen bloggen.. Kommentera nu, ni är dåliga på det ! Ni är bäst, puss <3


Dagens outfit förresten, har ingen bild men:
Lacktights: Gina tricot
Randig tunika: Ingen aning
Puma tjocktröja Blå

Kommentarer
Postat av: sanna

ar ja lovar :) (L)

2010-08-28 @ 11:42:57
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0