Glad för din skull älskling §

Godkväll typ alla som är vakna :')
Kom precis in, vart ute med sanna & william :)
Visste ni en sak? Dom blev fkn tillsammans idag! :D
Nawiiiii, william är liksom min bror & sanna är min bästavän :p
mjooo, gissa om ja blev lite paff när jag hörde detta? ;)
men ja är självklart bara glad för deras skull, även om det kommre kännas lite konstigt nu .. :)
Och sen träffa vi isabelle, emelie, elina, amanda, joakim, anton & filip :}
riktigt najs ja0! :D Och sanna & william typ strula å så, har en jättesöt bild på dom!:D
Och förut kasta ja ett äpple på ett hus & han blev asarg å typ börja jaga oss, så ramla jag i en
lerbacke & skrapa upp hela vänstra smalbenet, högra knät & skinkan (a) riktigt duktig asso!
Nu dricker ja cola, ska snart sätta på en film å krypa ner under täcket tror jag.
Vi hörs imon tror ja. Kyss

Åh va trött ja blir på denna sega data! Får försöka ladda upp bilden imon då -.-

Kommentarer
Postat av: sanna

Älskar dej §



det var sjukt skoj när du ramla hahah lr ite om du skada dig då men asså du var heltbrun HAHAHAH <3



Älskar william<3

2010-08-21 @ 23:55:45
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/
Postat av: sanna

Sjukt fin design gumman :O <3

2010-08-23 @ 06:45:49
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0