Här kommer svaret (:

Slänger in ett snabbt & kort inlägg .

Det är väldigt många som undrar i vilket program jag gör mina desginer.
Här kommer svar på tal! Jag gör dom i ett program som heter Picasa 3.0 :)
Det är helt gratis att ladda ner & man lär sig väldigt snabbt hur man ska göra
med dom olika grejerna! Det är verkligen nåt jag rekomenderar till dom som
är lite "nybörjare" på designer pga. att det är så lätt om man inte är så bra.

Hoppas ni fick reda på det ni ville, & tack för att ni läser min blogg.


Kommentarer
Postat av: emily,

fin blogg!!!!

vad är din startmall?

alltså den stilmallen du började med!

tack på förhand :D

2010-08-23 @ 18:22:32
URL: http://yylimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0