Med dom bästa!

Tjaaaaaa bloggen! :D
Skolan idag, sovmorgon till 10 :D Kändes som jag var i skolan 1 timma eller nåt, så det var skönt. Sista lektionen var det spanska i kvarnby, alltid lika kul! Sitter med värsta nörden, eller aa.. Han kan verkligen allting >-< När han inte är konstigt är han ju snäll iaf & det är ju nåt bra iallafall haha. Efter språkvalet stack jag, emelie & sara till corpus pizzeria & käka kebabtallrik, mums! Vi var typ helt drogade.. Sen typ skulle vi ta bussen hem, men så ville jag ha en cola så vi stanna på turken & där träffade vi sanna & lovisa :) Så va vi med dom typ lite mer än 1 timma, sjukt kul. Sen tog vi bussen hem & så stack jag hem. Haha så grym dag :d Så bestämde jag & sanna att jag kommer & tittar på hennes konsär på fredag, sen sover vi över efter det hos henne! Och på lördag sticker vi till liseberg, jag sanna lovisa & nån mer :D GRYYYYMT! Aja nu har jag inget mer å skriva sålänge, men vi hörs antagligen senare / imon. Så ha en härlig eftermiddag & kväll, så skriver jag mer sen nån gång eller nåt :D Kyss .

Kommentarer
Postat av: sanna

älskar dej :)



sjukt skoj idag<3

2010-08-31 @ 19:47:04
URL: http://sannaslovisalogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0