med sanna

Tjena bloggen & alla underbara läsare! (:
Gick upp väldigt väldigt tidigt idag eftersom det är skola imon. 8:00 faktist ;)
Så nu kommer jag antgligen vara trött ikväll & somna tidigt :) .
Idag har jag kollat på Hitta Nemo haha, och varit med sanna älskling!
Eftersom vi båda var väldigt trötta blev det ingen lång stund, men det var skönt
att träffa henne, hon var verkligen saknad.
Och imon blir det skola, längtat sönder efter vissa personer :] Och på tisdag
blir det språkval i kvarnby, bästa! Så får man träffa sofia :D Gött säger jag bara.
Nu ska jag ladda ner familjefällan elle vad den heter, sjukt bäst! haha älskar att
kolla film på datan. Ha de bäst, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0