Rix Fm Festivalen med Sanna! (L)

Hej bloggen (:
Precis kommit hem från att ha varit i stan med sanna, kollat på rix fm festivalen!
Det var helt sjukt amazing! Så sjukt mycket bra artister där och så !
Glömmer aldrig, minnen! Grym stämning, alla stog och hoppade å precis alla sjungde
med! Omg, det var härligt som bara den! Jag älskar dig Sanna Amanda Thorsson Karlsson .
Tyvärr orkar jag inte ladda upp bilderna här, men har lagt upp alla på facebook så det
är bara att titta där :) Imorgon är jag igång med dagens outfit igen, tänkte att det kunde
va kul eftersom det blir så trist med inlägg utan bilder. Nu ska jag snart gå å lägga mig
efterom det är skola imån. Puss <3

Kommentarer
Postat av: sanna

sjukt skoj gumman<3

2010-08-17 @ 21:20:44
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0