Seg .

Hejsan hoppsan alla människor :)
Varit en riktigt seg dag idag, även fast jag hade längtat så mycket efter fredag!
Mamma väckte mig efter hon hade jobbat vid 2, haha. Hon blir igentligen inte så glad när vi går upp så sent :/
Men iaf, för att överaska min mamma lite för att hon är världens bästa, diskade jag på kvällen efter hon hade lagt sig, för hon får så ont i händerna när hon diskar igentligen. Och gissa om hon blev glad? När hon väckte mig var hon nästan överlycklig, för jag vet hur mycket hon hatar att diska, men ändå får hon göra det så ofta. Jag älskar att se henne lycklig! Och jag vet att hon gillar att gå ut och dansa på helgerna så även det fick hon göra idag! Så nu sitter jag här, har precis kollat på när william kört cs, riktigt grym ;) Ska lägga mig hyffsat tidigt idag igen, annars blir det inte kul när skolan börjat. På ett sätt ser jag fram imot skolan igen, men ändå inte. Det finns ju faktist bra saker med skolan, till exempel: Att jag har världens bästa kompisar som jag får träffa varje dag och rasterna! Det är det som gör så jag orkar gå upp varje dag, mina vänner ger mig energi. På måndag börjar vi, någon som vet tid? Aja slutsnackat om det. Nu ska jag typ kolla runt lite på facebook, sen blir det nog sängen (: Sov så gott sötisar, puss!

Btw; Förlåt för att det inte kommer så mycket bilder, men min bror har vart bortrest & han lånade min kamera, men han kommer hem inatt så då blir det lite mer bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0