Skäms på mig :(

Gud, tusen tusen förlåt för den sjukt dåliga uppdatering . :/
Men hej iallafall fina läsare! Som sagt, förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen,  varit hos emelie en vecka nu och verkligen inte haft nån tid över till att blogga. Hela veckan var helt sjukt otroligt grymt bäst!! Tack älsklingar för att ni gjorde min vecka, ni är bäst! Aja, det här gjorde vi iaf:

Tisdag: Åkte till emelie, softa bara typ (: & var med cb (christian) & sen typ drog vi ut å tog några chilliga bilder :)
Onsdag: Var med cb igen, höhö :) Sen tog vi bilder igen ;)
Torsdag: Va i stallet, hoppade hinder med kiam. Träffa hampus & hans kompis niklas, trevliga grabbar detdär ;) BADADE I RÖRVIK PÅ KVÄLLEN/NATTEN MED DOM OCKSÅ!
Fredag: Träffa hampus, niklas & cb å mest va ute (: BADADE I RÖRVIK IGEN MED DOM PÅ KVÄLLEN!
Lördag: Träffa hampus, niklas & cb & kolla på film å hade mysigt hos hampus :) JAG & EMELIE DYGNA!
Söndag: Jag & Emelie Gick ut klockan 6 på morgonen (efter vi hade dygnat) & väckte cb utanför hans gård (y) Emelie körde mig i en kundvagn höhö.  Sen var vi med han en stund, å sen deeega vi :d Sen på kvällen var vi med en annan emelie, niklas & hampus, vi tog spårvagnen till frölunda torg & typ gick in i 7eleven för hampus skulle köpa glass. :D
Måndag: Träffa hampus & va med han (:
Tisdag: Jag åkte hem :/

& När jag kom hem hade mamma målat om mitt rum, möblerat, & verkligen fixat hur mycket som helst! Även fast mitt rum inte är så stort, är det faktist väldigt fint :') (Bilder kommer senare för min data är lite cp just nu.) Tack mami, ja älskar dig (: <3 & Idag var jag duktig & vaknade 8:00 muahaha. Igentligen skulle ja följt med mamma till frölunda torg, men jag orkade inte. Istället ska jag ta på mig min mysdress, poppa lite popcorn & sätta på en film och bara höra regndropparna falla ner för rutan, för vem orkar göra nåt annat i det här vädret? Inte jag iallafall. Hade bra, puss.



Dagens outfit!
Midjekjol: H&M 300 :-
Linne: H&M 99 :-
Tights: Mywear, kommer inte ihåg pris .
Overknees: H&M 89 :- [Strumpor som går över knäna, men viker ner dom så dom går under knäna ist (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0