Vända på dygnet ja0 .

Tjo bloggen & läsare!
Börjat försöka vända på dygnet nu, eftersom skolan börjar på måndag! Usch jag orkar inte! :( Dom 3 senaste dagarna har jag gått upp vid 8-9, vilket jag är riktigt stolt över haha. Det är verkligen trist & gå upp så tidigt, men det är ett måste :3 Och jag blir så trött & uttråkad för det finns ju inget att göra på morgonen >.< Måste börja lägga mig i tid nu också, annars är det kört, hihi. Idag gick jag upp 9, verkligen segt. Sen har inte hänt typ nånting, har varit med mamma en stund & lämnat in hennes bil och vi tänkte åka in till frölunda, men det orkade vi inte (a) Bara suttit framför tv:n & ruttnat ;) Ser fram imot en avkopplande helg som jag längtat efter och sen blir det skola på måndag. Usch jag orkar verkligen inte ;| Men jag har längtat efter alla vänner som jag inte sett på sommarlovet. Aja nu ska jag ta mig en macka & fortsätta kolla runt lite på facebook. Ha det bra nu, för det ska jag ha! Puss (:

Just det: Vad tycker ni om mitt mörkbruna hår? (Se tidigare inlägg) HISS/DISS? Tacksam för svar! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag hissar :D <3

2010-08-13 @ 13:13:02
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0