Varit med mina tjejor!

Hejhej bloggen.

Ja är tveksam på om jag ska fortsätta med bloggen..
Tänkte stanna ett litet tag nu, för det blir så mycket med läxor & skolan.
Vi får se hur det blir med det. & Jag är sjukt ledsen för dessa tråkiga
inlägg utan bilder & så. Ska verkligen bli ändring på det, men min data
är så sjukt seg på att ladda upp bilderna, det är bara därför det inte kommit
bilder. Ska försöka bättre mig, ja lovar!

Idag var det tillbaks till skolan, var helt okej. Gjorde inte så mycket eftersom
det bara är andra dagen. Men imon är det första gympan iaf, mihihi älskar:D
Men hata maten! Usch asso! Efter skolan gick Jag, Cassandra, Amelia & Lina
hem till Hanna, självklart var Hanna med också! ;) Vi hade grymt skoj, åt
panpizza, spelade wii, pallade plommon & äpplen & spelade apbuzz! Tack för
dagen tjejor, ni är det bästa som finns!

Nu ska ja snart duscha, sedan blir det väl tv:n, eller så sätter jag mig här igen :]
Vi kanske hörs sen, ha d bra! Puss / Fanny .

Kommentarer
Postat av: sanna

fanny vi måste dra och ta lite plomman ja du vet var XD

2010-08-17 @ 21:26:37
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0