2 jätteroliga dagar!

Hej igen! Nu var det två dagar sen jag bloggade, har helt enkelt inte haft tid. I onsdags var ju jag, Johanna och Amelia med Jonas, Adam och Edvin en liten stund.. Och igår följde jag och johanna med hem till edvin med adam, vi hade sjukt kul och var där i typ 3 timmar.. Samma sak idag, och har även kollat på edvins träning. Först var vi hos edvin, sen gick vi på träningen och efter det gick vi till Adam. När johanna skulle gå stannade jag kvar och vi typ spelade Fifa och kollade på Robinson haha! Det var jätteroligt iallafall! Kommit hem ganska sent varje dag och inte hunnit blogga pga. läxor och sådant också. Men nu bloggar jag iallafall lite, räkna inte med så mycket uppdatering nu.. Ska snart sova, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0