åsikt om idol..

Jag bara måste säga det här! Hur fan kan Olle åka ut? Ja menar, Minnah hade bara en sån jäkla tur som fick en chans till? Olle förtjänar finalplatsen så mycket mer än henne.. Röstade ändå ett antal gånger. Dåligt svenska folket, dåligt..
_________________________________________________________________________________________________

Sitter och kollar på tv, är jättetrött och funderar på och jag ska gå å lägga mig. Klockan är inte ens 12 men jaja. Imorn har jag inga som helst planer, får se hur det blir. Åh juste, förut åkte jag pulka med några kompisar :D Inte alls barnsliga. Sen stack jag hem till Hanna och vi tittade på tv med chips å dricka :') Det var det jag hade och säga, bloggar mer imorgon. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0