julklappar & allt möjligt

Hej! Det här inlägget kommer handla om allt möjligt, eftersom jag har mycket att säga. Vi börjar med julklapparna och det här fick jag:

* 3 st Hello Kitty bodylotion
* 1 Dove bodylotion
* 2 halsband
* typ 10 par örhängen
* diadem
* hårmousse
* hårspray
* hårspännen
* sminkväska
* mascara
* en "platta" med 30 ögonskuggor på
* en till "platta" med 4 glitter-ögonskuggor
* läppglans
* strumpor
* kläder
* fotbollsspel
* raketer till nyår
* Ett Nintendo Wii (vitt)
* Mario Kart till Wii
* Wii sports
* World sport party (till Wii)
* Boogie & Elliot (till Wii)
* Just Dance party (till Wii)
* VM - 2010 in Africa (till Wii)

Sen var det säkert nåt mer också, men detta är vad jag kommer på nu..

______________________________________________________________________________________________

Igår till idag sov jag över hos sanna, vi hade kul. Idag träffade vi Gustav och sen stack vi till Kållereds fritidsgård. Var fan rätt kul där, träffade massa roliga människor. Skulle träffat Daniella & Kristina också men dom typ orkade inte eller något sånt. Men vi hade iallafall kul, får göras om någon dag! Nu sitter jag hemma helt själv och har dö tråkigt.. Funderar på att sätta på en film och ta på mig mina myskläder, hihi. Vi hörs snart, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0