kållered med bror min :]

Tjabba tjena! Varit en ganska konstig dag, haha nu ska jag berätta. Jag och min bror skulle åka till Kållered för att köpa ett par hörlurar till han. Vi tog bussen kvart över 2 typ. När vi kommer fram till affären står det att dom kostar 399 :- men han hade bara med sig 394 kr (?). Så vi fick åka hem igen, hämta pengarna som fattades och åka tillbaka. Haha lite lustigt eftersom det stog på sidan att dom kostade 379 :- . Jaja, nu har han dom iallafall och är hur glad som helst haha. Resten av dagen har jag inte gjort mycket, spelat Wii med mamma. Ikväll blir det mys med film och så. Hörs senare, puss!

Det var dessa hörlurarna han köpte. Tycker dom är grymt coola (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0