lucia

SANTA LUCIA, SKÄNK MIG EN TIA.. TIAN VA RUTTEN, DRA MIG I TUTTEN

HAHAHA fan va rolig jag e..
Hej alla glada människor mitt på lucia! Haft en bra dag? Det har jag haft iallafall! I skolan fick vi typ ta med oss fika, tog med mig julmust och lussebulle. Efter skolan stack jag hem till cassandra med massa andra, orkar inte skriva namn. Vi gjorde massa kul, måste göras om. Imorn blir det fika igen med spanskan, orka! Efter spanskan ska jag, Emelie, Sara, Sanna, Lovisa, William, Gustav och Teo dra till Café Skåne. Sen drar jag, Gustav, Sanna, Lovisa, Teo och William till Sannas konser! :D Höhö, längtar. Nu måste jag plugga religion, så vi hörs antagligen imorn. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0