rolig dag!

Hallå. Idag vaknade jag vid halv 2, smsade simon och sa att jag hade vaknat. Skulle igentligen vara med han idag, men han hade massa annat för sig så han hann inte.. Så jag åkte med mamma, min syster & min bror och köpte raketer istället, hehe. Resten av dag har jag varit med massa roliga ungar: Aileen, Magda, Elin, Sofia, Amanda, Sanna, Emelie & Sara. Sen när dom flesta hade gått stack jag hem till Emelie med Sara och vi flummade sönder och facerape:a hennes brors fb haha han blev ganska arg (a) Aja vi gjorde massa roliga saker, ba för vi hade druckit energidricka:/ .. Kanske blir att träffa dom på måndag också, får se. Aja nu ska jag se på "The last song", så himla bra. Bloggar mer senare för idag är det nyååååååååååååår! Puss på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0