fanni (L) sanna

Tjenixen!
Igår var jag i horsikan (sjö) med Sanna älskling, Amanda, Jakob & William :) Vi hade sjukt kul & ja tog några kort. Dock orkar jag faktist inte ladda upp dom just nu, kanske sen. Tack för en lyckad dag gummor & gubbar! ;) Tillbaka till idag .
Vaknade 1 idag, men vafan gick & la mig halv 3 igår & hade typ magknip . Kände mig sjukt seg innan jag fixade mig ;)
Sen ska jag vara med Sanna babe, vi ska typ spela vollyboll (stavning) & massa :D Sen kanske vi ska dra & bada också :) Kommer bli sjukt roligt idag, & så ska jag sova över hos henne idag. & imorgon kanske jag ska följa med hon & hennes familj till havet :] & Sanna visade mig just en sjuuukt vacker kille (a) som är grym på att sjunga! HIHIIH vi är kääära (AAA) Bloggar mer ikväll, pusss!
ps: ja & sanna drömmer om att få han ;)
fan hitta ingen bild på han :'(

Kommentarer
Postat av: amanda

svar; klart att jag kan göra en design till dig, adda min msn och så fixar jag de , <3



[email protected]

2010-07-17 @ 17:54:08
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/
Postat av: Sanna<3

hihi älskar dig!<3

2010-07-17 @ 19:04:20
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0