Gästbloggar /sanna

Hej sanna här :)

Det är jag som ska gästblogga åt Fanny när hon och hennes bror har det skönt hos farmor och farfar på landet någon stans. Vet inte riktigt var med det ska jag ta reda på.
Jag kommer blogga åt henne tills hon kommer hem på torsdag, blir kanske 2 inlägg per dag, men på måndag åker jag till kungshamn och då kanske det bara blir ett inlägg.

Men idag åkte dom i alla fall, tror det tog ungefär 2 timmar ditt. Hon har sagt att dom ska bada mycket, och tälta vid en sjö :) Hoppas hon har det jätte mysigt :)

Hon ville även att jag skiver lite vad jag har hittat på, Så det ska jag göra.
Jag gick upp nio idag -.- Åkte och kollade på en repolokal där jag och bandet ska spela.
Sen vid 3 åkte jag och pappa och kollade på gotiha i några timmar. Sen hem och spelade vollyboll och träffade kompis.

Kolla gärna min blogg också :)

http://sannaslovisa.blogg.se/


Pusshej<3


Kommentarer
Postat av: fanny §

hej gmn §

fick tillgång till internet en stund nu, för farmor & farfar har gått & lagt sig ;) Ska strax sova, idag har vi åkt & tagit ett kvällsdopp i nån sjö som ligger någonstans utanför hova. Imorgon ska vi bada i en enormt stor pool också, & massor. Du kan gärna skriva det i nästa inlägg. Hör av dig på sms om du vill veta mera vad som händer på dagarna, & tack så jättemycket för att du gästbloggar åt mig. // Din fanny <3

2010-07-23 @ 00:20:45
URL: http://fannythaking.blogg.se/
Postat av: fanny

hej gmn §

fick tillgång till internet en stund nu, för farmor & farfar har gått & lagt sig ;) Ska strax sova, idag har vi åkt & tagit ett kvällsdopp i nån sjö som ligger någonstans utanför hova. Imorgon ska vi bada i en enormt stor pool också, & massor. Du kan gärna skriva det i nästa inlägg. Hör av dig på sms om du vill veta mera vad som händer på dagarna, & tack så jättemycket för att du gästbloggar åt mig. // Din fanny <3

2010-07-23 @ 00:22:00
Postat av: Anonym

oooops blev lite många kommentarer . datan dampade, puss <3

2010-07-23 @ 00:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0