god morgon ;)

Hej bloggen :)
Vaknade faktist klockan 6 idag, men eftersom ja tyckte det var lite för tidigt la jag mig igen..
& vad tror ni hände? Jag vaknade 12 -.- Haha det var ju inte menat att det skulle bli såå sent ;)
Men iaf, gårdagen var rolig men samtidigt inte. Jag & william var på liseberg, & vi skulle åka
flumeride sista gången innan vi skulle gå . Gissa vad som händer? Den stannar mitt i första
nerförsbacken & tippar nästan över oss. Vi krockar med dom bakom oss, & det kommer personal
direkt. Dom sa att det inte var nåt farligt, men sen när ja skulle hoppa ur båten, för dom andra
gjorde det, sa dom nej, du får inte kliva ur båten, du kunde ha ramlat rakt ner & det kunde ha
gått riktigt illa, du kunde ha dött. Jag blev skiträdd, & jag + william var skiiiitblöta för vi hade åkt
den typ 10 gånger innan . Men aja, idag kanske ja ska dit igen med bullen. Om inte så kanske
vi drar & badar eller nåt? Och för er som inte visste detta, så är william/bullen min brorsa, så ni
inte tolkar det som nåt annat ;) Ska se på Top Model Australien nu, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0