goda nyheter! :)

JAG BÖRJAR BLOGGA IGEN!

Aa bloggen, det stämmer mycket bra! Känner att jag änna saknar bloggandet, därför beslutade jag att börja igen.
Ska försöka hinna med 1 inlägg om dagen, men det är inte säkert jag kommer hinna det ..
Jag kommer även börja med Najs & Bajs, istället för Hiss&Diss. Eftersom alla har det , tänkte ja nåt lite annorlundare. Den första Najs&Bajs kommer faktist redan idag. Men det är det sista som händer, för nu orkar ja inte blogga mer .
Imon blir det liseberg med bullen, kulkul. Blev ju inte så lyckat förra gången haha. Här kommer Najs & Bajs!

Jag najsar:
- Liseberg! För att det är så enormt roligt & jag tröttnar aldrig på det :)
- Sommarlov! För att det är det bästa som finns nästan ;)
- Kärlek! För att det kan vara det bästa som finns, men samtidigt det sämsta.

Jag bajsar:
- Dåligt väder! För att det är sjukt trist att kliva upp på morgonen om det är fult väder. :O
- Min mobil! För att den är helt totalt dampad.
- Hårdrock! För att det låter förj*vligt.

Puss / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0