JAG ÄR HEMMMA ÄLSKLINGAR!

HEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJ ALLA SAKNADE BLOGGLÄSARE!:D

Känns som det var ett år sen ja blogga sist! Men nu är ja äntligen hemma,
efter en riktigt härlig vecka ute på landet i töreboda. Hälsat på några i släkten
på pappas sida, och gjort massor av skojiga grejer! (sanna har gästbloggat
för er som vill veta exakt vad vi gjort). Hur kul som helst faktist. Fick träffa
min enormt saknade lillasyster, som jag inte träffat på ca 1 år. & Pappa som
ja inte heller träffat på sjukt länge. Tack för att ni gjorde min vecka alla!
_________________________________________________________________

På Tisdag (antagligen) ska jag, Mamma, William & min storasyster Frida åka
till skara sommarland :D I skara ska vi möta min kusse Josefin & hennes
mamma Ingela :D Ska bada jättemycket och ta massor av kort som jag
kommer ladda upp antingen här, eller på facebook. Om jag inte laddar upp
dom här, checka facebook! @ Fanny Billing.
_________________________________________________________________

Nu sitter jag & lyssnar på musik & är inne på bdb, fejs & msn :) Musik gör mig
faktist på bra humör ;) Aa, har inte så mycket mer att skriva . Men skriver mer
imorn faktist! Ni får inte glömma kommentera bara! Ha d bra, ciao (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0