Ny header - ohja!

Hejhejhej!
Just nu dricker jag cola & äter vattenmelon. Mums! :) Saknar massor av vänner som jag inte har träffat på så sjukt länge :/ Men iaf, nu till bättre grejer! Tänkte göra en ny design :D Men jag vet inte, för en som heter amanda ska kanske göra en åt mig & hennes designer är sjukt fina! :love: Och så har jag inga idéer x'D Men tänkte börja på en iaf, för dt kan ju vara så att amanda inte kan göra någon till mig. Så aa, nu ska ja börja på en ny design hade jag tänkt ;) &&& ni bara måste kolla cassandras blogg, hon är guuullig & snälllast & underbarast & perfekt! Klicka här! Hihi, nu ska jag fortsätta med att dricka cola, & som sagt, börja på designen . ;) Puss på alla söta läsare som läser dethär! >.<

Hyffsat ny bild, får duga eftersom det var ett tag sedan ni fick se en bild ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

fn header!<3

2010-07-21 @ 17:00:52
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0