ooops :O

god morgon bloggen!

vaknade vid 8 idag, inte gjort mer än att sitta vid datan & kolla på tv ..
eller jo! lyssna noga här nu, jag va hungrig förut så jag tänkte att ja
kunde gör nudlar :) ja sätter på plattan utan att tänka på att det redan
står en kastrull där, utan nånting i.. kastrullen blev kokhett & ja tappar
den i golvet & det blir ett stort märke i golvet .. sen fyller ja en annan
kastrull med vatten, & sätter på den RIKTIGA plattan ... nudlarna blir
misslyckade & det luktar bränt i heeeela huset. OMG hoppas inte mamma
blir arg :O Buhuhuh, det luktar äckligt här nu, & ja fick slänga nudlarna :/
aja, mamma kommer hem snart .. måste diska & sånt haha, puss <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nämen. Lilla Fanny, det var ju smart (; haha.



S I S T A D A G E N:



var gärna med i min tävling på min blogg där just du kan vinna en länk till din blogg. Jag kommer att dra 4 personer som ska få vinna. Du kan bli en av dom, vem vet? så var med nu. Läs igenom tävlingsuppgifterna först bara (1,2,3,4) tävlinginlägget heter 28/6 - 2010 - 19:11

2010-07-03 @ 10:10:35
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0