SOMMAR!

Hejsan blöggen! :)
Har inte haft nån tid över till att blogga, men ska berätta vad som hänt nu dom senaste dagarna.
Igår vid åtta gick jag upp, för att jag & mamma skulle åka till havet kl 9 :) Det var sjukt varmt när vi kom fram så jag & mamma började dagen med ett dopp. Vi hade hur mysigt som helst! Sen kom Jenny & Emelie , & det blev genast mke roligare :d Vi låg på stranden från 9 - 5 & ja har bränt mig överallt :( Men efter stranden följde emelie med mig hem & vi gick & badade igen :D Sen drog vi till den nya pizzerian & köpte pizza, sen kolla vi på film, & vid 12 drog hon hem haha . Idag ska vi dra till lisse, men hon har inte vaknat än (?) :O HAHA har massor av bilder som ja laddat upp på facebook! Kolla där, värsta minnen! Älskar dig gmn. Nu ska ja fixa mig, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0