Vad ska man göra idag då .. (?)

Tjo :)
Idag har jag verkligen ingen aning om vad jag ska göra ..
Jag & mamma hade tänkt åka till havet men mamma tyckte det var för dåligt väder för det.
Så nu har vi bestämt att vi ska åka imorgon..! Men även om det är fult på himlen,
så är det typ kvavt ute, det kommer vindar som är lika varma som vädret (?).. Ja, konstigt äre.
Jag ville va med sanna, men hon skulle packa & sånt, så vi får se. & Idag började jag
dagen med att gå ut & fota :) Men vill ni se bilderna får ni gå in på min andra blogg, &
för det klickar ni här. Nu ska jag typ göra något. Haha & ikväll blir det liseberg med william,
+ VMFINAAAAAL! TAGGGGGAAAAA (L) SPANIEN !! PUSSSSSS! ;) Men jag bjuder ändå på en bild.

Kommentarer
Postat av: Sanna<3

sen träffades vi alla 3 och badade i stället :) <3

2010-07-11 @ 20:07:31
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0