its very hot outside ;)

hejsansvejsan bloggen! :D
idag har jag haft aktivitetsdag uppe vid horsikan , very fun !
jag kom i ett helt okej lag, & så gjorde vi massa aktiviteter ;)
på staffetten: motståndarlaget vann :(
på dragkampen: 4-1 till mitt lag :D
på ordgrejen : 28-22 till oss! ;)

mitt lag kom delad 1a plats iaf, så det var ju najs! :)
sen efter det så åt vi , & sen var det ca 1 + 1 halv timme kvar ,
& på den tiden körde vi flero runt heela horsikan haha askul!

sen gick vi hem,  & skulle igentligen stannat vid horsikan & badat
med natta, fast pallade ite .. så nu är jag hemma, eller aa ...
har varit hemma i 1 timma nu . jag har precis kommit in, för
har legat ute & stekt i solen! (H) riktigt jävla najs !

vi hörs senare, & alla får ha det så bra!

btw: vad tycker ni om den nya headern? ja är inte jättebra på att göra designer, så ja tkr den blev helt okej:thumbup:

ciao ciao , puss :love: <3

Kommentarer
Postat av: FANNYYY

haha vad bra att ni hade roligt då :D det var jätte skoj i slottskogen förutom att vi skulle göra någon frågesak så frågade vi var allt låg för vi hade inte hittat de och då visade det sig att vi redan hade gått förbi det :(<3

2010-06-01 @ 14:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0