kommit hem från skolan ;)

Hejsan söta läsare! :)
har precis kommit hem från skolan. slutade 1 timme tidigare! Mohahah ;)
dagen har varit bra, under rasten bråkade jag med diana ... & jag skäms
över att säga detta, men det var f*n askul HAHAHAHA :D men sen blev
vi iaf vänner igen så det är bra . på slöjden skulle jag bara bränna, sen
var jag klar. våran slöjdlärare är rätt sköön ibland haha, vi bad han sjunga
en text, men han rappa ist så han visste inte att vi spela in allting så nu
har vi allt inspelat på diana & jakobs mobiler HAHA känner mig elak :P
efter slöjden så drog jag med diana & jakob till lyan & köpte klubba i regnet.
nu väntar jag på att mamma ska komma hem , så hon kan fixa den andra
datan, för där finns nämligen cs :cool: ja, ja spelar cs condition zero & 1.6
h3h3, mobba inte . nu ska jag checka bdb och facebook, bloggar mer ikväll
tror jag, men om inte så hörs vi imorgon. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0