oh my gash .

hej .
dagen var bra i början, men sen blev det fuckat .
vi hade skoltunering i fotboll hela dagen, det var najs .
vi vann såklart, & här är poängen:
tall 0 - 1 rönn
rönn 2 - 1 björk

så vi vann båda matcher , & till sist skulle man möta lärarna.
dom var skitråa, fast ja ite va med . det var en tunering som
handlade om fair play & sånt men shiiiet va råa dom var.
först knuffas dom som om det vora rugby, sen drar dom i
williams tröja, tar ner han på marken & får inget för det .
sen sparkar tomas william mellan benen, så han får skiiiitont ,
& ligger och skakar på planen. william är ju min bror, så jag blev
asorolig . sen bärde dom av han från planen , så låg han resten
av matchen och grät & skakade. det var skithemskt, ja börja
också lipa, men vafan inte konstigt. fick ringa mamma som kom
så fort hon kunde, så nu sitter william med bandage, binda ( inte sån mellan benen )
& går på kryckor . jävla pissdomare, & ja hatar tomas . i
matchen blev det lärarna 3 - 2 rönnen . dom vann på fusk ,
ja är ingen dålig förlorare med det var verkligen att vinna på fusk.
aja, fredag idag iaf . final i talang & skit, men just nu orkar
jag inte bry mig. ja har huvudvärk, från att ha suttit i solen
& kollat på tunering hela dagen . mamma gick & köpte glass
åt mig och william, ja älskar er båda . puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0