seeegt

hejhej .
dagen i skolan var riktigt seeeeeeeg. vi hade ulla hela dagen, åh fyfan säger jag bara ,.
ibland är hon värsta bäst, men ibland är hon sämsta. som idag. fick skäll hela tiden, bråka med lina & hanna, å blablabla. sen skulle vi öva inför avaslutningen, pisstråkigt. bara för ja hade så fkn tråkigt petade ja på asmånga, så dom fatta ite att det var jag så det var askul , men fick rådamp på ulla sen.  efter skolan hade det löst sig mellan mig lina & hanna, så vi & amelia gick hem till amelia :) det var askul där! ;) men sen stack vi hem, så nu sitter jag här i bikini, för hade tänkt sola . måste bara fundera på det haha! &&& imorgon är det fotbollstunering i skolan , ja ska ite va med men ska ändå stå & heja asmke HAHAHA, & snart ska ja göra massa affisher med heja rönn å sånt! haha jag vet , ja är a little bit töntig i detta fall, men heja verkligen rönn! HAHA, det var typ min dag, blir att käka lite glass i värmen nu, ha det (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0