frölunda torg,

hej bloggen!
tänkte bara skriva lite vad som hände efter skolan :))
först stack ja & mamma till frida, ( min syster )
så fika vi där å så, sen drog vi till torget , där jag
såg massa fina kläder , & ska även köpa dt mesta !
mamma kunde inte köpa det nu, men nästa vecka ska jag köpa detta:

en jättejättefin rosa klänning från ginatricot: till skolavslutningen
mönstrade fräcka tights från ginatricot: dom är inte till den rosa klänningen så ni vet :o
en enfärgad tunika från ginatricot: som är tänkt till tightsen ja ska köpa, men även till annat såklart :)
race marine tygskor från stadium: för att ja behöver nya skor & dom är snyggt till alla kläder typ :D
& kanske en väska som ja såg på torget, men vet inte vilken affär (:

klänningen var ganska kort, & det gillar jag :) & det blir inga tights till den, eftersom ja tror att det blir varmt på avslutningen . blir det regn blir det nog tights, men annars inte .

det var typ det ja ville säga, men alla söta läsare får ha det så bra så länge, för nu ska ja se på film med mamma !
puss <3
blir en bild på mina fina race marine tygskor ja ska köpa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0