steeeek!

hallå bloggen!
är på suväräänt humör idag, på grund av den heeta solen som lyser !
asso shit, helt stekigt (y) har solat typ 40 min , 20 min på varje sida HAHA .
ja har bikinisträck iaf, då har ja iaf blivit liiiite brun jaO . :DDDDD
så sköönt, & dagens outfit är : kortkorta jeansshorts, & ett ljus-turkost linne, tygskor :)
kommer ingen bild på det, men det kommer en bild på mina ballerinaskor ja ska köpa!
hejdå bloggen!                                
ÄR MINA SKOR HISS / DISS ? 


!

Kommentarer
Postat av: emelie

Du kan ju göra en i paint eller på www.imagechef.com men du måste vara medlem på imagechef. Du kan ju också göra en på www.picnik.com :) Ltcka till gumman <3 jag kan göra en header åt dej om du vill ? :))<333

2010-05-20 @ 13:53:18
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/
Postat av: Emelie

HISS <3

2010-05-20 @ 13:53:52
URL: http://flickaneemeliie.blogg.,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0