bara sanna

Godkväll på er. Gick hem till Sanna & väntade på att kristian skulle komma, men det var ite direkt nån idé å göra nåt i 2 timmar bara så jag stannade hemma hos sanna & vi hade skitskoj! spelade buzz, drack cola & åt ostmacka, dampade som vanligt :D Imorn kanske det blir bio med sanna, om hon inte ska gå med teo. Ja älskar denna underbara lilla människa som har förändrat mitt liv till nåt bra! utan henne hade jag inte vart den jag är idag, jag älskar dig sanna! Nu ska jag sätta på en film & sätta mig framför tvn & dricka te.. Hihi känner mig lite ung-gammal eller vad de heter, men whatever, te är gott! Puss

Vi tog även bilder & sånt, tyvärr har jag dom inte nu så dom kommer upp antingen senare eller imon.

Kommentarer
Postat av: sanna

de va sjukt skoj :) <3

2010-11-03 @ 22:12:05
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/
Postat av: Lova

jag har köpt playboy sängkläderna på jysk :D<33333

2010-11-04 @ 09:59:38
URL: http://lovakronliid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0