bio med dom bääääästa

Hej alla glada! Är på superbra humör känner jag! Ikväll blir det bio med Sanna, Emelie, Sara & Teo! Ska se Himlen är oskyldigt blå, det blir skitmysigt + att min älskade sanna bjuder på bion! Asso hon e så jävla bäst! <3
Här är lite bilder från igår när jag var med sanna, enjoy! Och en liten bild på filmen vi ska se ikväll! Vi hörs, puss! <3

Cola! Foto: Fanny Billing

Haha 2 skinkor! :D Foto: Sanna Thorsson

Ostmackor! Sjukt fin bild tycker jag :) Foto: Sanna Thorsson
____________________________________________________________________________________________

Och filmen vi ska se! :)

oj den blev ite så stor :s

Kommentarer
Postat av: sanna

De va awsome :) <3

2010-11-04 @ 21:54:02
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0