förlåt - dålig uppdatering

Hej allesammans :) Vill börja med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen, hänt mycket i helgen!

Fredag: Först var det skolan och sånt, och jag skulle till emelie på kvällen men jag fick typ skitont i magen så det blev inget.. Och sen gick det över , så jävla wierd :s Så jag sov över med Sanna istället, eftersom det var för sent att åka till emelie :( Men jag och sanna hade det sjukt kul iallafall, flummiga as hell! Spillde ut hela popcorn skålen på golvet (a) Kolla på film & så ..
Lördag: På lördagen gjorde jag inte mycket, va med sanna på förmiddagen. Och min storasyster kom hem till oss, hade riktigt mysigt med hon & mamma och vi kollade på Heartbreak Hotel med godis.
Söndag: Och igår fyllde jag år hihihihihi ! Var fan en rätt seg dag, för det var ingen i familjen/släkten som kunde komma på släktkalas, så det blev en annan dag istället.. Men senare på kvällen åkte jag & mamma till maxi och köpte lite tårta, dricka och så. Fick även pengar och en skitsnygg f50 boll! Ska få mera saker på torsdag. :)
Idag: Har jag varit i skolan, så sjukt grym dag! Fast jag försov mig lite, ehehe. Precis ätit lite, ska börja julpynta smått med mamma snart :) Vet att det är lite tidigt, men jag älskar att få den sköna julkänslan så jag ville göra det tidigt iår. Sen måste jag plugga spanska, har spanskadiagnos imorgon, ska ha prov på allt vi jobbat med hitills. PALLAA! Men det är ett måste & ja klarar mig nog.. Bloggar mer senare, vi hörs!

Hade ingen bild på dagens outfit idag, men detta hade jag iallafall på mig .
Ljusa jeans
Turkost linne
Tjocketröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0