godmorgon *host*

Ja, godmorgon alla mina favoritläsare! Eller kan man verkligen kalla detta morgon *host* ? Hehe, idag vet jag inte vad jag ska göra.. Får se vad som händer! Sista dagen på lovet och allt, ska se om det möjligtvis går och träffa sanna lite senare.. Känns som en evighet sen vi träffades, fastän vi träffades i fredags. Lovet har varit sjukt bra, gjort massa roliga saker! Spenderat mest tid med bästavän, och jag kände att det verkligen behövdes! Nu känner jag att vi har mycket bättre kontakt igen. Tänkte slänga in en önskelista tills min födelsedag om exakt 2 veckor..

1. Rosa mini-laptop! Just denna på bilden vill jag ha!



2. Plattång! Även om jag inte får denna, var den sjukt söt!











3. Datorväska! Titta vilken mysig jag hitta, hihi! :)








4. Peeeengar!







Hihih jag kan ju avslöja att jag vet redan att jag kommer få min lilla laptop bebiiiis, just därför önskar jag mig datorväska också! :) Vi höööörs, puss <3

Kommentarer
Postat av: angelica

vadå älska dator "fodralet" ! :D<3

2010-11-08 @ 22:00:12
URL: http://aangeliicaolssons.blogg.se/
Postat av: Britta Bloggar

Fint fodral!

2010-11-08 @ 22:10:47
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0