lååååång dag

Shulululu! skitsäriös asso. Skolan idag, var rätt segt. Körde snöbollskrig, det är ju skitmycket snö ute & det snöar fortfarande :D Min senaste dag idag, slutade 10 över 3. Palla. Efter det stack jag emelie sara & sanna till cafe skåne, möhöhöhö som vanligt! Åt där å så, sen drog emelie & sara till träning och jag å sanna stack till sannas sångcoathing. Lovisa var också där, dom var skitbra! Sen åkte jag hem till Sanna, vi spelade in en låt :) Blev faktist bra, laddat upp den på bloggen. Nu ska jag hjälpa mamma lite, sen blir det att plugga gärnet! Hörs.

Kommentarer
Postat av: sanna

Had verkligen skit skoj<3

2010-11-23 @ 22:45:14
Postat av: Antoniofredrikke

Site was very helpful. thank you

2012-06-28 @ 12:30:17
URL: http://antoniofredrikke.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0