går & lägger mig efter detta inlägggg.

Hejhej alla! Kommer sent inlägg om dagen nu .

Skolan:
Musik, rast, NO, lucnh, rast, SO, fässberg & svenska.

Var faktist en sjukt grym dag, även fast jag slutade sent. Hade Armin i fässberg, så jädra rolig e han! :D Körde fotboll ofc, i pissregnet (a) GRYYYYMT! Efter skolan var jag med Amelia & Johanna & vi drog hem till Johanna. Stekte hamburgare, hoho. Hann inte göra så mycket men ändåå. Har gjort NO-läxan, Svenska-läxan & matte-läxan, känner mig stolt (a) sen har jag bara tittat på tv & duschat. Nu drar jag mig till sängen tror jag, men vi hörs imon! Puss

Kommentarer
Postat av: luffi

Hej!



Bara lilla Luffi som kikar in igen, tänkte fråga om du vill vara med i dagens blogg igen!? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0