jogga med mamma

Hejhej söta bloggläsare. Nu har jag precis kommit hem från en skön joggingrunda med mamma! Hur skönt som helst, och ska fortsätta göra detta nu, känner att det behövs så lat som jag e! :) Har även börjat med Spinning, eller det är inte riktigt spinning, det är ett snäpp jobbigare. Och det gör jag ca 4-5 dagar i veckan, 30 minuter per dag. Men nu till nåt annat! :) Efter språkvalet i kvarnby stack jag, emelie & sara till café skåne & käkade. Skulle dratt med & kikat på deras träning, men jag hann inte. Hade sjukt kul där iallafall, flummade som fan.. Sara fick majs i sitt glas?. Ikväll blir det tv eller något, nu ska jag träna "spinning". Ska absolut ta reda på vad det heter igentligen, det lovar jag. Hörs ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0