klassdisco

Hejhej sötisar :)
Längesen jag bloggade nu känns det som, fast det bara var en dag sen (a) Tänkte berätta va jag gjorde igår.. :)
Fredag: Först var det skolan & så, slutade 20 i 3.. Och så skulle vi ha disco klockan 5, fast var tvungen att vara där 4 för att fixa allt.. Så det blev sjukt stressigt, skulle duscha mig, sminka & äta.. Men discot blev ganska lyckat, så sjukt mycket skratt & så vidare :D Och dans såklart ;)
Lördag: Vaknade vid 12, vaknade av värsta huvudvärken! :S Inte bra. Idag vet jag inte vad som händer, men ikväll ska jag iallafall träffa sanna lite :) Sen får vi se vad som händer. Och imorn drar jag till lisse med william. Vi hörs !

Kommentarer
Postat av: sanna

ja vill träffa dej :/ fick du mitt sms?<3

2010-10-02 @ 21:54:11
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0