städa rummet

Snabbt inlägg.
Hej igen sötnötar. Sitter & pluggar engelskan som vi har tills imon, går rätt bra! Ska snart dra upp & städa rummet, känns som om jag gör det varje dag.. Men det blir så stökigt när jag ska välja kläder, slänger allt på golvet när jag provar allt & sånt. Sen finns det miljoner saker jag inte ens använder i garderoben, lite smått störande! :) Nu ska jag fortsätta plugga, sen blir det att städa & efter det duscha. Får se Sveriges skönaste familjer på datan, redan missat halva programmet eftersom våran digitalbox med alla kanaler är trasig suck. Aja vi hörs imon, ciao

Outfit idag var:
Svarta leggings med mönster
& midjekol & ett vitt linne.
blev en enkel outfit idag.
hinner tyvärr inte lägga ut nån
bild idag, men bild på outfit
kommer upp på bloggen imon.
ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälls snälla svara på dehär i din blogg!

gör du gratis design och header till folk?

2010-10-27 @ 07:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0