suger på att komma på rubriker.

Tjänaaaare :)
idag var det skolan, helt okej. Förutom geometriprovet, gick sjukt dåligt! ;/ Vetinte om det var nåt jätteviktigt prov, men det hoppas jag verkligen inte pga min dålia insats (a) Efter skolan skulle jag varit med natta var det bestämt, men den fkn huvudvärken tar kål på mig! Ååååh. Suttit vid datan ett tag nu, ska strax äta. Vi hörs imon, puss.

Bild från liseberg nån gång i somras..
Satt i Parisehjulet, tog kort & blev ett
jäkligt nice kort! :D Man ba ser lisebergs
tornet & lisebergsbanan där bakom. hihi


Kommentarer
Postat av: Korneliusirene

keep it up very nice site

2011-11-21 @ 19:55:29
URL: http://korneliusirene.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0