Åååh allt är bäst ..

Go' kväll underbarisar! :)
Har vart i skolan idag &så, ganska okej. Sedan stack jag upp till min syster som bor på vägen hem & hälsade på eftersom hon flyttat. Sen har jag inte gjort mycket, va tvungen att sticka & köpa en tidning för att jag skulle kunna göra tidningsläxan, haha. Så den har jag gjort nu och snart ska jag duscha tror ja. Imon är det fredag, göttmos!
Skulle träffat sanna & sovit över, men det hände en sak så nä, vi tar det en annan gång. Bajs :( Aja nu ska jag titta runt lite, sen tar jag mig en dusch. Vi hörs nog imon om jag inte orkar göra ett till inlägg idag ;P Kyss

Min systers barn, (alltså min systerdotter) som snart är 7 månader!
Min lilla älskling börjar bli stor flicka nu! So cuuuuute (L)

OBS: INGEN KOPIERING TILLÅTEN!!!

Kommentarer
Postat av: sanna

sjukt söt e du <3

2010-09-04 @ 17:19:07
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0