dags för fredagsmyyyyys..

HEJ!
Skolan idag igen haha. Var skitkul faktist, för jag blev klar med min vetekudde i slöjden. Sen var det skitkul i slöjden också, men vi behöver inte gå in på detaljer *hosthost* hahaha. Och rasterna var helt suveräna! Det är så kul när
rasten är rolig, det gör hela min rast! :) Spelade fotboll & vi körde en grej som heter lagvärdis. Det går ut på att man kör på ett mål, vi kör på 7manna. Sen har man en målvakt, och så ska alla lag försöka göra mål i samma mål.. Aa det låter kanske lite höm, men det är riktigt kul! Iallafall med dom vi spelar med, utan dom blir det inte kul ens. ;)
Aja sen ikväll ska mamma handla chips & cola för hon ska jobba (hon jobbar som DJ sent på kvällen) . Så får se på en film helt ensam, inte kuuul. Tänkte kolla på skräckis eller komedi.. Gash jag saknar en kille att hålla om.

Dagens outfit:
Blå-vit randig t-shirt - Bik Bok
Tjocketröja - New Yorker
Mjukisbyxor - Emelie har gjort dom i slöjden (a


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du gjort din header ?



svara i ett blogginlägg :)

2010-09-04 @ 00:00:09
Postat av: SANNA§§§

fannyälskling!!!!!!



Så jävla finast !

2010-09-04 @ 00:03:04
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/
Postat av: du ärfuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul

fyfan vad ful du är !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:SSSSSSSS

2010-09-04 @ 00:03:57
URL: http://fannyeful.blogg.se/
Postat av: unbgdilk

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄCKEL

2010-09-04 @ 00:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0