Dega..

Tj0 bloggen. Vaknade vid 11 idag, satt vid datan ca 1 timma & sen gick jag och la mig igen. Hoho vaknade 2 sen igen. Mycket duktigt, hela dagen är botra nu typ. Aja idag blir det kanske att vara med Sanna, fast vet inte om jag orkar för jag har sjukt ont i halsen. Imon är det IFK Göteborg - Gais kl 19:00, hihi. Och igår fick jag en ganska konstig kommentar från anonym. Det stog ungefär såhär: Kan du inte lägga upp bild på alla dina systrar, & en på dig? Jo visst kan jag det, det kommer i slutet av inlägget. Nu ska jag fortsätta kolla lite, sen blir det dusch. Puss

Stella, 6år

Jag 12 år

Frida, 22 år

Johanna, 23 år

Hoppas du fick se vad du sökte :)

Kommentarer
Postat av: sanna

missu <3

2010-09-12 @ 19:49:08
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0