friidrottsdag imon |:

Tjoooo! Sitter & lyssnar på musik, precis kollat på idol. Har alltid drömt om att få vara med där å jag hoppas som fan att det finns kvar tills jag blir 16 hihi. Skolan var bra idag typ, hade sovmorgon & inte en ända lektion behövde jag använda pennar förutom på engelskan. Gött, kollade på film ba. Och så planerar vi klassdisco snart, nice! Aja snart ska jag dra mig till duschen, sen packa allt som ska med imon, då vi har friidrottsdag -.- Snälla mami köpte matsäck till mig, cafeskåna baguette & cola, mums! Hela dagen tillbringas i åby å har fkn friidrott. Bajs på det. Vi hörs imon, langar snabb bild. Kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du gjort din header?

2010-09-09 @ 00:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0