going to emelie :')

Tjolahopp! :)
Precis kommit hem från skolan, så jävla nice dag! Pallar inte gå in på detaljerna, men den var grym! :)
Ska käka något, sen sticker jag, mami & william & köper skor :D Vet redan vilka jag ska köpa, så det lär inte ta så lång tid.. Sen ikväll åker jag till emelie älskling och är där över helgen. Vi ska köra vagn har jag bestämt (a) Aja vi hörs senare/imon, för nu ska jag käka å så. Ciao


Dagens outfit:
Baslinne: -
Rosa tunika/tröja: Gina Tricot
Svarta leggins: H&M
Benvärmare(syns dock inte på bilden): H&M
Scarf/Sjal: -


+ kofta, tygskor & skinnjacka på det! :)

Kommentarer
Postat av: Lanah

Ha en fortsatt trevlig fredag! :)

2010-09-24 @ 17:53:31
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0